Ferslev-Flügges blog

Jeg hedder Camilla. Jeg er 35 år og gift med Kenneth 36 år. Sammen har vi 2 børn Cajsa på 9 år og Casper på 3 år

fredag, november 24, 2006

Lorte rideskole

Øv jeg er så vred, kunne ikke sove igår fordi min hjerne var fuld af vrede og jeg ikke kunne finde ro. Det er en lang historie der startede i sommers hvor jeg spurgte ejeren af skolen om det kunne være rigtigt at vi betalte for ridning de gange der der var aflysninger pga stævne???. Det sagde hun nej til og at der altid var trukket fra regningen når der var aflysninger. Jeg sagde at det var aldrig sket hos os og at vores regninger altid var på det fulde beløb men at jeg da lige ville gå hvem og tjekke for at være helt sikker.
For 14 dage siden kontaktede jeg hende igen og forklare at vi har betalt fuld pris. Hun er straks i forsvarsposition og siger at alle stævner er trukket fra prisen. Jeg siger at jeg har regnet på det at tror det er ca 4 gange sikkert 5 med det er ikke sikkert og at jeg gerner vil have at hun finder ud af det. Hun siger at jeg skal skrive en seddel med de dage der har været stævner og at hun så vil se på det. Jeg har ikke en chanse for at huske hvornår der har været stævne og siger at dette måtte væres hendes job da det jo er hende der ikke har trukket i prisen. Hun bliver meget sur og nærmest råber, hun siger at det er meget adminastration og det er meget besværligt. Jeg påpejer at det jo er hendes fejl... Efter Cajsas ridetime kommer hun med en seddel hvor hun har skrevet om at hun ikke har modtaget betaling fra os i juli, August og sep, Jeg minder hende om at vi var på ferie og først startede op i sep hvor de trode Cajsa var stoppet. Vi fik der en regning på disse måneder der så blev betalt i september, Da vi kommer hjem skriver Kenneth en mail hvor har klarlægger hvad vi har betalt siden marts og han gerne vil have en oversigt over hvad hun mener vi skulle have betalt. Skriver desuden om 3 dage fra sommeren hvor vi på hendes hjemmeside kan se der har været stævne og at vi ved der også var nogle i foråret, men at hjemmesiden ikke går så langt tid tilbage så hvis hun vil undersøge dette???. Hun skriver tilbage at vi jo ikke har betalt i de 3 mdr. Igen skriver Kenneth at det har vi og beder igen om en oversigt over hvad hun mener vi skulle betalt( I en lidt anden tone)I går modtog vi en oversigt over hvad vi skulle havde betalt, der er ikke trukket i nogle af forårs beløbene og der står intet om nogle forårs stævner (som vi er helt sikre på der har været) Af det regnskab hun har lavet skylder hun os 45 kroner. Hun skriver at hun ikke bryder sig om kenneths tone og at hun ikke vil lave alt det admistrative arbejde vi forlanger og derfor smider Cajsa ud af rideskolen pr 1 jan HVAD!!!! SIKKE EN DUM KÆLLING Jeg er så vred at ved er ved at tude, større røvhul har jeg sjældent mødt: Vi startede med at undre os over om vi skulle betale for en ridetime når den er aflyst og det endte med at hun smider os ud, selvom vi faktisk har ret. Kenneth skrev igår en meget koldt brev (umuligt at genfortælle)
DUMME DUMME DUMME KÆLLING. Jeg skal lige sige at i sidste uge snakkede jeg med 2 andre forældre, der siger de ALDRIG har modtaget en regning hvor der er trukket fra pga stævne. LORTE LORTE KÆLLING

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

HEJSA. Jeg kan anbefale aalholm rideskole i bagsværd spred rygtet om ringë adm.
hilsen Moster

7:05 PM  

Send en kommentar

<< Home